Telecentre
Programació i horaris
El Telecentre és un servei municipal gratuït, dependent de l'Àrea de Noves Tecnologies, que s'ofereix a la ciutadania per tal de reduir la "bretxa digital" i augmentar les capacitats d'accés als serveis electrònics municipals.
L'objectiu principal d'el Telecentre és possibilitar l'ús i maneig de la tecnologia per al desenvolupament social i comunitari, eliminant possibles bretxes a la nostra ciutat, la qual cosa ajuda també a reduir l'aïllament, crear contactes, proporcionar formació i habilitats TIC (Tecnologies de la informació i les Comunicacions) i dotar de més llibertat i autonomia a la ciutadania, al permetre l'accés a la informació i als serveis digitals de l'Administració Pública.
Quins serveis ofereix el TELECENTRE
El Telecentre, a més de ser un recurs permanent de formació en habilitats TICs per a la ciutadania, cobreix altres necessitats bàsiques i fonamentals per a la dinamització de l'accés als recursos que ofereix l'Administració Electrònica.
- Resoldre dubtes sobre els mètodes d'identificació i signatura digital (usos de l'certificat digital, clau permanent, DNIe).
- Rebre ajuda i assistència bàsica per aprendre a realitzar gestions o procediments necessaris sobre els entorns de l'administració electrònica.
- Accés a Formació en Noves Tecnologies mitjançant . En aquest sentit, s'ha creat i posat a disposició de la ciutadania un canal YouTube que conté una sèrie de videotutorials útils, en els quals s'expliquen diversos aspectes, amb una orientació pràctica per poder "Sobreviure a l'Administració Electrònica" i poder realitzar totes les gestions de forma autònoma des de casa. Aquest canal YouTube és dinàmic, de manera que s'incorporen videotutorials nous a mesura que van detectant necessitats o mancances en la ciutadania.
Tota aquesta informació també està accessible des del nostre assistent virtual Karina, que diàriament aprèn per donar un millor servei a la ciutadania.
Formació en habilitats TIC de forma Virtual
Des d'aquesta pàgina, els ciutadans es poden inscriure en les diferents accions formatives disponibles en format de cursos en línia lliures.
Com i on m'apunte
Pots contactar o sol·licitar informació del Telecentre de diverses formes:
692 979 043
Agent informador en oficines SAIC Port i Sagunt (servei d'assistència d'Administració Electrònica)
Pç. del Sol, s/n Tinença Alcaldia (Port de Sagunt)
Crer.Camí Real, 65 (Sagunt)
Horari

Cita Prèvia TELECENTRE –