PowerCo exposa davant la societat saguntina el projecte de la gigafactoria
A la jornada informativa van assistir representants de les associacions d'empresaris, de comerciants, d'agricultors, sindicats i dels centres educatius de secundària i FP
La delegació de Participació Ciutadana engega la consulta ciutadana per al nou projecte del passeig marítim de Port de Sagunt. El propòsit és que els ciutadans i ciutadanes envien idees per a configurar el projecte.
El regidor d'Urbanisme i Participació Ciutadana, Pablo Abelleira, confia enEl regidor d'Urbanisme i Participació Ciutadana, Pablo Abelleira, confia en “l'ajuda de tots els ciutadans i ciutadanes a l'hora de dissenyar un projecte que sempre s'ha quedat estancat i que ara l'Ajuntament, té la possibilitat de fer-ho amb els seus recursos més la participació de tots i totes”.
A través de la pàgina web http://participasagunto.es/es/consulta-ciudadana/ poden enviar-se totes les propostes, fins i tot adjuntant una imatge. Després de rebre-les, algunes d'elles es publicaran en la web on ja hi ha exposades algunes idees: crear jardins, zones esportives, espai d'oci multiusos, etc.
A la jornada informativa van assistir representants de les associacions d'empresaris, de comerciants, d'agricultors, sindicats i dels centres educatius de secundària i FP
En el YouTube dels Casals Joves de Sagunt i el Port de Sagunt es pot gaudir d'este vídeo en el qual els participants canten una cançó després de participar en el taller de rap
La finalitat d’esta iniciativa és obtindre resposta a qüestions pràctiques