La Universitat d'Alacant presenta els resultats de la seua investigació sobre bones pràctiques dels processos de participació ciutadana
La presentació serà el 27 de setembre a les 12 hores en el Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt
L'Ajuntament de Sagunt destina 350.000 € (IVA inclòs) a repavimentar diversos carrers del municipi. La Junta de Govern Local celebrada divendres passat ha adjudicat a l'empresa Pavasal estes obres, que afectaran els carrers amb una major deterioració.
El regidor de Manteniment i de Contractació, Pepe Gil, explica que l'actuació començarà per algunes de les vies públiques per les quals transcorrerà l'etapa de la Vuelta Ciclista a España, com són les avingudes Mediterrani, Camp de Morvedre o Sants de la Pedra. En estos llocs s'actuarà de forma prioritària perquè tot estiga preparat per al 24 d'agost.
Gil ha volgut “demanar disculpes per les molèsties que es puguen ocasionar” i s’ha mostrat conscient que “es complicat actuar en període estival perquè pot causar alguns problemes”; no obstant això, apuntava que “estes obres de pavimentació, a més de ser molt necessàries perquè afecten els carrers el paviment dels quals està més deteriorat, eren un requisit sol·licitat per l'organització de la Vuelta, és per açò que hi ha hagut que realitzar-les ara a l'agost i no s'ha pogut esperar que finalitze l'estiu”.
Així mateix, l'edil també ha assenyalat que les obres no s’han pogut escometre abans perquè el pressupost destinat ve d'un romanent de Tresoreria que ha estat disponible des de juny, data a partir de la qual s'ha començat el procés de licitació i contractació dels serveis.
Encara que el gruix de les obres començarà en els pròxims dies, ja s'està treballant en alguns punts sobre la base del contracte municipal de manteniment de vies públiques.
La presentació serà el 27 de setembre a les 12 hores en el Centre Cívic Antic Sanatori del Port de Sagunt
El programa universitari dirigit a majors de 50 anys comença enguany a Sagunt amb un itinerari específic de formació sobre arqueologia, història i patrimoni del Mediterrani
El taller serà el 30 de setembre a les 11 hores en la Nau Magatzem d'Efectes i Recanvis del Port de Sagunt