Música religiosa per a cordes dels segles XVII i XVIII a l'Església de Santa Maria
La Orquesta de Cámara Lira Saguntina interpreta este concierto el domingo 26 de marzo a las 19:00
L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha agraït públicament el bon treball i la professionalitat del personal implicat en la situació viscuda durant estos dies de temporal de pluges intenses i fortes ratxes de vent.
“M'agradaria fer una valoració positiva de la situació de preemergència i emergència d'aquests últims dies, en el sentit que no s'han produït incidents greus”, assegura l'alcalde. En gran manera, Fernández reconeix “la professionalitat dels nostres treballadors i treballadores; d'una banda, la Policia Local, la Guàrdia Rural, els serveis de la SAG, de Manteniment, així com a Aïgues de Sagunt, cadascun amb les seues competències”.
Fernández assenyala que, malgrat haver plogut molt, “les pluges intenses no han produït incidències rellevants. Hi ha hagut caigudes d'arbres, que han donat molt de treball”. “També s'ha estat treballant d'una manera molt atenta a la Gola de Quartell, ja que a més de l'episodi de pluges intenses hi havia un temporal de vent de Llevant”, afirma l'alcalde.
Un altre punt a tindre en compte ha sigut “l'especial vigilància a la Marjal per a desguassar-la i també que no hi haguera inundacions en la zona d’Almardà”, assegura. Per tant, igual que en l'anterior episodi recent de pluges, “tot ha funcionat raonablement bé. Les obres que s'han executat estan funcionant bé”. L'alcalde també ha destacat “el civisme dels nostres ciutadans que han retirat els cotxes de les zones que no estaven habilitades”.
La Orquesta de Cámara Lira Saguntina interpreta este concierto el domingo 26 de marzo a las 19:00
El festival de música remember compta amb 30 artistes que tocaran els seus èxits durant una dotzena d'hores este 15 d'abril
El divendres 24 de març, a les 20.30 hores a la Casa de Cultura de Port de Sagunt, CRIT Companyia de Teatre interpretarà l'actuació còmica La Corporació