Hui nova xarrada de l'Escola de Pares i Mares de l'Ajuntament de Sagunt sobre obesitat infantil

L'encarregat d'impartir-la serà Manuel Lucena, de 15 a 16.30 hores, en el CEIP Vilamar del Port de Sagunt
Imagen 1
 
Les xarrades de l'Escola de Pares i Mares de l'Ajuntament de Sagunt continuen hui, 11 de febrer, amb una que porta per títol “L'obesitat infantil, com prevenir-la i com tractar-la” en Educació Primària i Secundària. L'encarregat d'impartir-la serà Manuel Lucena, de 15 a 16.30 hores, en el CEIP Vilamar del Port de Sagunt.
 
L'Escola de Pares i Mares és una iniciativa del Gabinet Psicopedagògic Municipal en col·laboració amb els programes de proximitat sociocultural de la Universitat Popular de Sagunt. Té una finalitat informativa i orientativa, dirigida a famílies amb fills i a diferents col·lectius de la ciutat, que possibilita la detecció i prevenció de problemes. 
 
Concretament, per al curs 2015/16 s'ha organitzat un programa de set xarrades. Els temes que es tractaran en aquesta edició van des dels hàbits d'estudi, passant per l'ús de les xarxes socials, la intel·ligència emocional o l'educació de xiquets/es de 3 a 6 anys, entre d’altres. Aquesta activitat es desenvolupa en diferents col·legis de la ciutat fins al 10 maig, excepte una de les xarrades que se celebrarà en el Centre Cívic Antic Sanatori d’AHM.

Mor Vicente Vayá Pla, fill adoptiu de Sagunt

28 de setembre 2023

L'Ajuntament de Sagunt ha decretat tres dies de dol. A més, les banderes dels edificis públics municipals onejaran a mitja asta. La capella ardent estarà instal·lada demà, 29 de setembre, en el Saló de Plens de l'Ajuntament de Sagunt de 10.30 a 15.30 hores