Alumnes danesos del programa Erasmus + de l'IES María Moliner visiten Sagunt
El projecte de l'IES María Moliner ha consistit a dur a terme activitats relacionades amb la sostenibilitat i el canvi climàtic
‘España Directo’ visita Sagunt amb motiu de la Vuelta Ciclista a Espanya. Esta vesprada, al voltant de les 19.30 hores, TVE connectarà amb Sagunt per emetre un reportatge on farà un repàs als principals atractius del patrimoni històric i industrial.
L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, ha afirmat que l'arribada de la Vuelta Ciclista a Sagunt “és un esdeveniment de primera categoria, per açò hem fet un esforç i, en este sentit, hem d'agrair a Turisme i Esports de la Diputació de València la seua implicació”. L'alcalde ha assegurat que este esdeveniment situa millor a Sagunt en el mapa i per tant és un bon aparador.
Quico Fernández ha afegit que també és molt important la vinculació de l'àmbit cultural i patrimonial de la ciutat amb l'esport i que “espere que siga una manera de projectar-nos i que tothom puga gaudir demà d’este dia que quedarà com una fita per a la història present de la nostra ciutat”.
Des de ‘España Directo’ han assegurat que “no podíem faltar en esta meta de la sisena etapa, on hem vingut a conéixer Sagunt, la riquesa del patrimoni històric, l'industrial i la seua gent”. A més, afirmen que esta vesprada “entre les 19.30 i les 20.30 hores entrarem en directe des d'un punt important de Sagunt i s'emetrà també el reportatge que hem gravat este matí”.
El projecte de l'IES María Moliner ha consistit a dur a terme activitats relacionades amb la sostenibilitat i el canvi climàtic
El campionat es va celebrar en el municipi murcià d'Águilas, esdeveniment que comptava amb els millors triatletes en les categories elit i escolar
En l'acte s'ha reconegut el treball als i les agents per la seua labor i dedicació, així com per diferents servicis realitzats