El Ministeri escometrà algunes obres d'emergència a les platges del nord de Sagunt
L'Ajuntament rebutja la pretensió del Ministeri d'extracció de graves i arenes de les platges saguntines i continua reclamant el el projecte integral de regeneració
Els Jardins de l'Antic Sanatori, al Centre Cívic del Port de Sagunt, acolliran demà, dimarts 7 d'agost a les 20.30 h, l'espectacle Emportats de la companyia La Trócola Circ. Es tracta d'una funció gratuïta destinada a tots els públics amb una durada de 50 minuts.
Emportats és un espectacle circense que fusiona acrobàcies, malabars i música en directe, on la coordinació i precisió dels intèrprets supera els límits establits. Un elenc de 6 artistes, entre acròbates i músics, participen en l'obra del director artístic Lucas Escobedo.
La representació forma part de la programació de l'Off Romà, secció del festival Sagunt a Escena, en la qual es podrà gaudir fins a setembre de múltiples disciplines artístiques, com el teatre, la dansa o el circ.
L'Ajuntament rebutja la pretensió del Ministeri d'extracció de graves i arenes de les platges saguntines i continua reclamant el el projecte integral de regeneració
Un total de 23 estudiants de Millau passen uns dies a Sagunt i València coneixent la cultura i el patrimoni d’ambdós ciutats.
A la jornada informativa van assistir representants de les associacions d'empresaris, de comerciants, d'agricultors, sindicats i dels centres educatius de secundària i FP