L'Horta Teatre escenifica 'L'últim ball' a la Casa Municipal de Cultura
L'obra de teatre està programada per al divendres 6 d'octubre a les 20.30 hores i el preu de l'entrada és de 9 euros
Dijous passat diversos estudiants de col·legis de tot el municipi van gaudir de la sisena etapa de la Volta Ciclista a Espanya i van participar en la pròpia carrera. Açò va ser possible gràcies a la iniciativa “La Vuelta Junior”, un programa que es realitza des de fa anys durant les edicions de la Volta a Espanya i que fomenta l'activitat física i la participació escolar en l'esdeveniment.
En intervals d'entre cinc i deu minuts els van seguir els estudiants de quart, cinquè i sisè. Encara que la jornada va estar marcada per la calor, l'organització de l'esdeveniment va cuidar dels joves participants oferint-los aigua i refrescant-los contínuament.
L'organització de l'esdeveniment va ser a càrrec d’Unipublic, l'empresa que organitza la Volta Ciclista a Espanya, que va coordinar esforços amb l’exciclista local Antonio García González, qui es va encarregar d'anar als diferents col·legis participants donant a conèixer la iniciativa durant els últims mesos. “Es va anar als col·legis de la zona i els vam donar una classe teòrica i una pràctica, i es van seleccionar uns dos xiquets per classe més o menys”, explica García, qui també destaca la participació dels joves. “Hi ha moltes ganes i es veu en tots els xiquets que hi ha ací arreplegant els mallots amb els seus pares, els quals també tenen acreditacions per ser els seus fills seleccionats”, aclarix García, qui va acompanyar els participants durant el recorregut.
L'obra de teatre està programada per al divendres 6 d'octubre a les 20.30 hores i el preu de l'entrada és de 9 euros
Darío Moreno participa en la celebració del Dia de la Unitat Alemanya a la ciutat comtal
El divendres 20 d’octubre se entregaran els premis en el Centre Cultural Mario Monreal