El centre Voro Alandí d’Almardà acull una exposició de pintura marina
Les obres han sigut realitzades pels alumnes del taller de pintura del programa Estiu a la Mar

El centre Voro Alandí d’Almardà acull una exposició de pintura marina d'obres realitzades pels alumnes del taller de pintura del programa “Estiu a la mar, esport i cultura d’esplai”. Aquesta exposició es va inaugurar divendres, 5 d'agost, amb l'assistència del delegat de cultura José Manuel Tarazona, el tinent d'alcalde d’Almardà, Pepe Gil, el representant de l'associació de veïns i nombrós públic.
José Manuel Tarazona ha destacat “que es tracta d'ampliar a l'estiu les activitats culturals portant-les a les platges perquè hi haja un estiu actiu en el món de l'esport i la cultura”. També ha agraït la col·laboració de Caixa Popular.
Aquesta activitat és resultat del taller de pintura marina pertanyent al programa “Estiu a la Mar” organitzat per les delegacions d'Esports, Cultura i Platges de Sagunt. El taller va comptar amb la participació de 20 persones que han pintat els quadres en les platges del terme municipal. Pròximament totes les obres exposades podran visionar-se en la web de l'Ajuntament.
Cal recordar que “Estiu a la mar, esport i cultura d’esplai”, és un nou programa coordinat pels departaments d'Esports, Cultura i Platges que té una gran varietat d'activitats esportives i culturals en les platges del municipi. Les activitats estan organitzades amb la col·laboració de diferents clubs, entitats esportives i associacions i el programa està format per tres blocs: un destinat a competicions esportives, l'altre a les activitats físiques i un últim bloc destinat a tallers culturals.
Les delegacions de Joventut i Infància i Medi Ambient convoquen una jornada lúdica de reforestació de la ribera del riu Palància
L'esdeveniment serà diumenge que ve 26 de març de 10 a 13 hores
L'Ajuntament de Sagunt serà present en el Congrés Mundial de Mobilitatl
Javier Raro, com a regidor de Mobilitat, participarà en la taula de debat del congrés “Eco mobility expo” que se celebrarà en la fira de València